ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ

11 клас

Алгебра: Підготовка до ЗНО с.97-108 (тест. завдання).

Геометрія: Підготовка до ЗНО с.210-213.

Хімія: п. 37-39 с.177 (завд. письмово), с.182 завд.1,4.

Укр. мова: Повторити: "Пряма й непряма мова. Розділові знаки при прямій мові". Виконати тести (ЗНО Укр. мова 2020).

Укр. літ.: Літературні угрупування першої половини XX ст. Виконати тести (Світлана Витвицька ЗНО с.409-410, 390-393).

10 клас

Історія: підготуватись до семінару по Другій світовій війні. Громадська освіта: підготувати до захисту проекти.

Фізика: повторити всю тему, підготуватись до контрольної роботи.

Хімія: повторити п.13-21. ст.109, 1 варіант (письмово), ст.91 завдання 4 (письмово).

Біологія: п. 41-43.

Географія: п. 25-27.

Захист Вітчизни: (для дівчат): "Переломи та вивихи".

Зарубіжна література: с.142-180, прочитати, намалювати "картину" в стилі модерн (забажанням, можна в робочому зошиті), перейти за посиланнями і виконати завдання в зошитах.

Англійська мова: Grammar Book до кінця Unit 6.

9-А клас

Біологія: п. 41-44, опрацювати всі завдання до параграфів і заповнити відповідні сторінки в робочому зошиті.

Хімія: п. 27-28, конспект в зошит, завдання виконати письмово.

Англійська мова: Vokabulary Bank до VB 2, SB - до с.86, SB p.42 – 47 WB p. 24-31, слова.

Українська мова: п. 30 с.170-171 (повторити) вам.396, 394, 384.
Українська література: Прочитати поеми Т.Шевченка "Наймичка" і "Катерина".
У робочому зошит виконати письмову роботу: "Поведінка, вчинки героїнь поем Шевченка "Катерина " і "Наймичка". Вивчити "Заповіт" Т.Шевченка.

Польська мова: с.170 (відмінювання дієслів), впр. 17 (провідміняти дієслова у Теп. і Мин. часі), впр. 20 письмово у робочому зошиті і фото виконаної роботи прошу вислати мені у пп (не в групу).

Зарубіжна література: youtube.com/watch?v=zXo5ig3ihql&t=514s. Написати фанфік-продовження історії Нори (як склалася її подальша доля). Аналіз п'єси перенести в зошит.

Історія України: с.199, таблиця, висновок.
Всесвітня історія: параграфи 23-24, с.204, завдання 13 (таблиця), 14 (есе, письмово).

Географія: п. 31 (2,3), 32(2), 33(7) завдання виконати письмово.

Геометрія: п.18, номери 18.28; 18.29; п.19, номери 19.15; 19.17.
Алгебра: п.18, номери 18.37; 18.42; 18.46; 18.52.1.

9-Б клас

Біологія: п. 41-44, опрацювати всі завдання до параграфів і заповнити відповідні сторінки в робочому зошиті.

Хімія: п. 27-28, конспект в зошит, завдання виконати письмово.

Англійська мова: Vokabulary Bank до VB 2, SB - до с.86, SB p.42 – 47 WB p. 24-31, слова.

Українська мова: п. 30 с.170-171 (повторити) вам.396, 394, 384.
Українська література: Прочитати поеми Т.Шевченка "Наймичка" і "Катерина".
У робочому зошит виконати письмову роботу: "Поведінка, вчинки героїнь поем Шевченка "Катерина " і "Наймичка". Вивчити "Заповіт" Т.Шевченка.

Зарубіжна література: youtube.com/watch?v=zXo5ig3ihql&t=514s .Написати фанфік-продовження історії Нори (як склалася її подальша доля).Аналіз п'єси перенести в зошит.

Історія України: с.199, таблиця, висновок.
Всесвітня історія: параграфи 23-24, с.204, завдання 13(таблиця), 14 (есе, письмово).

Географія: п. 31 (2,3), 32(2), 33(7) завдання виконати письмово.

Геометрія: п.18, номери 18.28; 18.29; п.19, номери 19.15; 19.17.
Алгебра: п.18, номери 18.37; 18.42; 18.46; 18.52.1.

8-А клас

Алгебра: п. 18,19. Розв. рівняння.
Геометрія: п.18,19. №668,669,666.
Укр. мова: п.29,30,31,32,33, впр.377,378,373.
Укр. літ.: ст.134. Біографія О. Довженка, чит. "Ніч перед боєм". Н. Бучач "Шпага Славка Беркути". Аналізувати прочитані твори.
Польська мова: :Ст.35-39 (ус.), ст. 21 (письмово).
Заруб. літ.:Мольєр"Міщанин-шляхтич"(чит.) Ст. 235,236(письм.1-5 завд).Сонет 19 (напам'ять).
Інформатика: підг. презентацію(графіка Шевченка).
Фізика: п. 31 ст.165 впр.31(2,3,6). п.32 ст.174 впр.32(3,5,8,9).
Хімія: п.32 ст.180(1,3,4,5письм.)
Біологія: п.41,41,43,44.
Географія: п.41-48.

8-Б клас

Алгебра: п. 18,19. Розв. рівняння.
Геометрія: п.18,19.√668,669,666.
Укр. мова: п.29,30,31,32,33.впр.377,378,373.
Укр. літ. : ст.134.Біографія О. Довженка, чит. "Ніч перед боєм". Н. Бучач "Шпага Славка Беркути". Аналізувати прочитані твори.
Польська мова. :Ст.35-39(ус.), ст. 21(письмово).
Заруб. літ.: Мольєр "Міщанин-шляхтич" (чит.) Ст. 235,236 (письм.1-5 завд). Сонет 19 (напам'ять).
Інформатика: підг. презентацію(графіка Шевченка).
Фізика: п. 31 ст.165 впр.31 (2,3,6). п.32 ст.174 впр.32 (3,5,8,9).
Хімія: п.32 ст.180(1,3,4,5 письм.)
Біологія: п.41,41,43,44.
Географія: п.41-48.

7-А клас

Укр.мова: п.32 с.170, п.33 с.181, п.34 с.190-203, впр. №438, №442, №444, №445, №426.

Укр.літ.: Читати: Марина Павленко "Русалонька із 7-в або Прокляття роду Кулаківських".

Історія України: п.17-18 контурні карти.

Історія всесвітня: п.25 контурні карти.

Фізика: п.27-29, впр 27, 28, 29, стор. 192-193 тести.

Географія: п.39, 40, 41, 42. Вміти показувати на карті згадані об'єкти.

Алгебра: №862,864,866,868.

Геометрія: п. 22(конспект) №575, №580.

Англійська мова: sb p.68-81, wb p.34-43 слова!, sb 86-87 виписати та вивчити слова ст. 88, письмово перекласти текст ст. 88-89.

Хр.етика: реферат Любомир Гузар, Йосип Сліпий, Андрій Шептицький.

Зарубіжна література: Закінчити таблицю із цитатами про головних героїв

В зошит переписати завдання і виконати його: https://learningapps.org/3080789

https://learningapps.org/3091326 Письмово дати відповідь на запитання: ЗАВДЯКИ ЧОМУ ЗДІЙСНИЛАСЯ МРІЯ АССОЛЬ? Записати коротку відповідь на запитання "Символом чого є пурпурові вітрила?", опрацювавши матеріал: Олександр Грін. Біографія.

Хімія: п.22, ст. 154, №2, 3, 7, 9 конспект.

Інформатика: прийняти участь і пройти всі рівні "година коду" code.org.

7-Б клас

Геометрія: п. 20 (к.з.1 - 7 ст.162) №516, 517,522; п.21 (к.з.1 - 8, ст.169), №543, 545(усно), 546 (усно), 548 (усно), 553.

Алгебра: п, 23( к.з. 1 - 7 ст.163) №855, 857, 862, 866 (усно), 867, 871.

Зарубіжна література:Закінчити таблицю із цитатами про головних героїв

В зошит переписати завдання і виконати його:https://learningapps.org/3080789

https://learningapps.org/3091326 Письмово дати відповідь на запитання: ЗАВДЯКИ ЧОМУ ЗДІЙСНИЛАСЯ МРІЯ АССОЛЬ? Записати коротку відповідь на запитання "Символом чого є пурпурові вітрила?", опрацювавши матеріал

Укр.мова: п. 32 ст. 170, п. 33 ст. 181, п. 34 ст. 190-203, впр. №438, 442, 444, 445, 426.

Укр.літ.: Читати: Марина Павленко "Русалонька із 7-в або Прокляття роду Кулаківських".

Історія України: п. 17-18 контурні карти.

Історія всесвітня: п. 25 контурні карти.

Фізика: п. 27-29, впр 27, 28, 29, ст. 192-193 тести.

Геометрія: п. 22(конспект) №575, 580.

Англійськамова: sb p.68-81, wb p.34-43 слова!, sb 86-87 виписати та вивчити слова ст. 88, письмово перекласти текст ст. 88-89.

Хр.етика: реферат Любомир Гузар, Йосип Сліпий, Андрій Шептицький.

Зарубіжна література: Закінчити таблицю із цитатами про головних героїв

В зошит переписати завдання і виконати його: https://learningapps.org/3080789

https://learningapps.org/3091326 Письмово дати відповідь на запитання: ЗАВДЯКИ ЧОМУ ЗДІЙСНИЛАСЯ МРІЯ АССОЛЬ? Записати коротку відповідь на запитання "Символом чого є пурпурові вітрила?", опрацювавши матеріал: Олександр Грін. Біографія.

Хімія: п. 22 ст. 154 №2, 3, 7, 9 конспект.

Інформатика: прийняти участь і пройти всі рівні "година коду" code.org.

6-А клас

Математика: п. 41-42 (ст. 315-323 вивчити ) № 1147, 1149, 1151, 1153, 1169, 1171, 1173, 1175, 1177, 1179, 1181, 1183, 1185, 1187, 1189.

Зарубіжна література: ст. 170-174, вивчити напам`ять байку.

Польська мова: ст. 24, 25 (виконати всі вправи) у зошиті ст. 16-17.

Біологія: п. 41 ст. 178 завдання письмово, п. 42 – 43 написати конспект.

Англійська мова: SB р. 73, 76, SB p. 78-79.

Українська мова: написати твір – опис місцевості за власним спостереженням.

Укр. літ.: прочитати «Митькозавр з Юрківки…» скласти план.

Історія: написати твір-мініатюру «Я серед жителів Рима» або «Я гладіатор».

Історія: опрацювати твір "Моя мандрівка Римом" або "Я гладіатор".

6-Б клас

Математика: п. 41-42 (ст. 315-323 вивчити), № 1147, 1149, 1151, 1153, 1169, 1171, 1173, 1175, 1177, 1179, 1181, 1183, 1185, 187, 1189.

Історія: написати твір-мініатюру «Я серед жителів Рима» або «Я гладіатор».

Історія: опрацювати твір "Моя мандрівка Римом" або "Я гладіатор".

Біологія: п. 41-43, ст. 178, 189, 193.

Географія: п.40-42 виписати основні поняття.

Укр. мова та література: завдання на віртуальному сайті Class Dojo.

Зарубіжна література: біографія Роберта Бернса та вірш "Моє серце у Верховині".

5-А клас

Укр. мова: твір "Мої власні спостереження за природою".
Матем.: № 923, 925, 928, 948 п. 34.
Природознавство: 35-37 прочитати.
Хр.етика: прочитати і законспектувати біблійні історії 4-х євангелістів про Воскресіння Христове.
Інформатика: дистанційне завдання для 5-х кл. docx.
Польська мова: написання числівників 1-29. Записати в роб. зошит значення слів підр. с.25 впр. 5 повторити закінчення ім. Чол. Жін. Сер. Родів. Зробити в робочому зошиті палітру і підписати кольори ст. 27.

5-Б клас

Математика: № 923, 925, 928, 948. Вивчити правила п.34, ст. 213-214.

Укр. мова I група: § 37, 38, 39 (вивчити правила), впр. 449 (письмові відповіді на питання), впр. 456, 457, 468. Усе письмово!

Українська мова II група: § 35 ст.183, § 37 ст. 187 (повторити), впр. 438, 442 (письмово). Віндивідуальний зошит записати і вивчити про обставину (ст. 91-192). Впр. 443 (усно), 445, 446 (письмово).

Укр. література: Записати у зошит біографію Т. Г. Шевченка.Вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати».

Зарубіжна література: Т. Янсон «Капелюх чарівника» (прочитати повністю, а не скорочено). М. Цвєтаєва ст. 232 (біографія), ст. 233 «З дитячих раювань моїх» (вивчити напам’ять).

Етика: Прочитати і законспектувати біблійні історії чотирьох євангелістів про Воскресіння Христове Матвія 28, Марка 16, Луки 24, Івана 20, Також 12-річний Ісус у храмі.

Зробити проект «Події Страсного тижня» (кожен день розписаний і проілюстрований: що відбувалося в житті Ісуса перед розп’яттям у понеділок, вівторок…).

Англійська мова: CB (підручник) ст. 58-65, WB (зошит) ст. 35-37.

Інформатика: Ресурс Code.org, година коду, пройти Алгоритм про Ельзу.

Малювання: Рельєфне зображення ‒ світ моїх речей. 2 малюнки створити.

Музика: Слухати класиків (Моцарт, Бетховен, Вівальді).

Опрацьовуємо по 3 параграфи з історії, основ здоров'я та природи. На питання після параграфів даємо письмові відповіді в зошитах.

4-А, 4-Б класи

Математика: С.О.Скворцова, 2-га частина, ст. 48-49, № 3-4, ст. 50-52, №2, 3, 4, ст.53-54, №2, 3, 5, ст.55, №2, 4, 6, ст.57, № 1, 2, 3, ст.59, № 3, 7.https://youtu.be/YnhheVOamyw.

Укр. мова: Підручник «Українська мова» М.С.Вашуленко, ст. 141 -146, впр. 280, 281, 285.

Тренажер О.Данилко «Дидактичні матеріали з української мови», впр. 240, 243, 245, 247.

Літературне читання: Підручник «Літературне читання» М.М.Барна, ст.74-99, заповнити читацький щоденник. Читання за інтересами (позакласне читання).

Природознавство: Підручник Т.Г.Гільберг «Природознавство», ст.113-127.Робота з контурною картою (атлас 3-4 класи), позначити водойми України. Навчальне відео «Охорона і раціональне використання водних ресурсів».

Англійська мова: СВ р. 86-94, WB p. 80-85, сторінки, які відповідають темам з СВ.

4-В клас

Математика: ст. 37, 38, 39, №761, 762, 764, 765, 766, 786, 787.
Укр. мова: ст. 68-71, Впр. 288.
Обр. Мист.: Урок 30-31, ст. 58, 59.
Природознавство: контурна карта. Форми земної поверхні.
Трудове навчання: Колажі, квіти, тварини ст. 16, 17, 19.
Літер. читання: Вірш "Річка" напам'ять.

Англ. мова: підручник CB ст. 46-47, ст. 48-49 зошит WB cт. 41-42, ст. 43-44.

3-А клас

Читання: прочитати 4 казки або 4 оповідання, переказувати.

Укр.мова: впр. 321-325, правило.

Математика: № 809-875.

Природознавство: ст. 124-134.

3-Б клас

Англійська мова: CB ст. 86-91,WB ст. 86-91.

Математика: №798-830; друкований зошит ст. 40-44.

Українська мова: вправи 366, 367, 368, 370, 371, 373, 376, 378, 380, 381.

Літературне читання: Прочитати ст. 149-157. Написати про описану в оповіданні, "Равлик" В. Чухліба, зустріч від імені Тетяни і равлика.

Природознавство: 114-126; з друкованого зошита ст. 58-60.

3-В клас

Читання: поезія Т.Г.Шевченка, ст.135-137, ст.138-140, виписати словосполучення іменників з прикметниками, іменників з дієсловами.

Укр.мова: працюємо над темою «Прикметник» у тренажері, ст.86-87, впр. 2, 3, ст.88 впр. 7,8. У підручнику – впр. 376 (пишемо навчальний переказ). Прочитати текст, скласти план з 3 пунктів відповідно до кожного абзацу, закрити підручник, переказати усно, потім письмово.

Математика: вчимось ділити двоцифрове от і число на одноцифрове: Число 78 розкладаєм на зручні доданки, 1 число завжди кругле число, тут 60 і 18, потім кожне з них ділимо на 6. У підручн. 771, 778, 782. У друков.зошиті ст. 66-67.

Природознавство: «Звірі. Свійські тварини». Підготувати розповідь про свійську тварину або презентацію, відео, можна з власних спостережень.

Трудове навчання: ваза для квітів, банка з пластмаси, прикраси із зручних вам матеріалів, зразок роботи на ст. 41, можна за власним задумом.

Англ.мова: ст.88 виразне читання римівки, зошит, ст. 86-89.

Читання: поезія Т.Г.Шевченка, ст. 135-137, ст. 138-140, виписати словосполучення іменників з прикметниками, іменників з дієсловами.

2-А, 2-Б, 2-В класи

Я досліджую світ: Підручник «Я досліджую світ» О. В. Волощенко, О. П. Козак

ст. 59-66, зош. ст. 30-35 https://youtu.be/paD13MW17l8, https://naurok.com.ua/post/ide-vinahodi-vidkrittya-7-misyac-2-klasu-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci

Українська мова: Підручник «Українська мова» М. Захарійчук ст. 77-82, впр. 199, 202, 206, 207 https://youtu.be/206UifT1Bxg Підручник «Українська мова та читання» ч.- 2, с. 110-115.

Математика: Підручник «Математика» Гісь О. М., Філяк І. В. ст. 158-168, зош. с. 31-43. https://youtu.be/8iwdE60Wm7M

Читання: Підручник «Українська мова та читання» ч.- 2, с. 110-115.

1-А, 1-Б класи

Тиждень НУШу "Весняна мозаїка"

Крим ‒ це Україна!!! Єдиний урок. Показати на карті Крим, Севастополь, Дніпро, Київ, Львів.

Я досліджую світ: ст. 60-66, з. 2-9.

Математика: ст.168-175, з. 5-8.

Українська мова: 68-79У зошиті щоденні 5 прописати в окремий рядок кожну букву алфавіту (велику і маленьку) і 2-4 слова, що починаються з цієї літери. Нехай це будуть слова з малої букви і з великої (імена, міста - повторити, що такі слова пишуться з великої букви).

Образотворче мистецтво: ст. 45-46, мал. Квітів.

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.